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portada Gamification of Total Quality Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
258
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.9 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781471642418

Gamification of Total Quality Management (en Inglés)

Petter Ogland (Autor) · Lulu.com · Tapa Dura

Gamification of Total Quality Management (en Inglés) - Ogland, Petter

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Gamification of Total Quality Management (en Inglés)"

Gamification is a type of mechanism design that has become increasingly popular in recent years. It is a design theory that aims at making the social environment more explicitly game-like, in order to motivate people in the same way as they are motivated by recreational games. The theory in this book builds on ideas on how games like Monopoly, Pac-Man and Minecraft can be useful for understanding behaviour at the strategical, tactical and operational levels of the organisation, and it argues that TQM can be implemented when using these three game models in the context of a strategy known as the bootstrap algorithm.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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