Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Geographies of Media and Communication: A Critical Introduction
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.9 x 17.3 x 2.0 cm
Peso
0.66 kg.
ISBN
1405154136
ISBN13
9781405154130

Geographies of Media and Communication: A Critical Introduction

Paul C. Adams (Autor) · Wiley-Blackwell · Tapa Dura

Geographies of Media and Communication: A Critical Introduction - Adams, Paul C.

Sin Stock

Reseña del libro "Geographies of Media and Communication: A Critical Introduction"

Geographies of Media and Communication From the invention of the telegraph to the emergence of the Internet, communications technologies have transformed the ways that people and places relate to each other. Geographies of Media and Communication is the first textbook to treat all aspects of geography's variegated encounter with communication. Connecting geographical ideas with communication theories such as intertextuality, audience-centered theory, and semiotics, Paul C. Adams explores media representations of places, the spatial diffusion of communication technologies, and the power of communication technologies to transform places, and to dictate who does and does not belong in them.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes