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portada House of Fun: The Story of Madness (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
568
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
19.8 x 12.9 x 2.9 cm
Peso
0.55 kg.
ISBN13
9781783055555

House of Fun: The Story of Madness (en Inglés)

John Reed (Autor) · Omnibus Press · Tapa Blanda

House of Fun: The Story of Madness (en Inglés) - Reed, John

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "House of Fun: The Story of Madness (en Inglés)"

Formed in the heyday of punk, Madness were true originals who mixed ska and reggae rhythms with social comment and music hall humour to become a British group like no other.Their appeal endures to this day, Madness' latter-day concerts having become fun-packed celebrations of one of the best-loved songbooks in British pop.Like most bands Madness had their trials and tribulations, including band disputes, accusations of racism and an eventual split. But by then they had become a unique part of British pop history. John Reed tells their colourful story with a perceptive industry eye and the help of insights from many insiders and colleagues of the band.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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