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portada Leveraging Brands in Sport Business (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
262
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415534840
N° edición
1

Leveraging Brands in Sport Business (en Inglés)

Mark P. Pritchard Jeffrey L. Stinson (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Leveraging Brands in Sport Business (en Inglés) - Mark P. Pritchard Jeffrey L. Stinson

Libro Físico

$ 166.72

$ 256.50

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Leveraging Brands in Sport Business (en Inglés)"

This edited text compiles advanced material relating to strategy and marketing in the field of sports business. Featuring contributions from experts across the sports business field, the book approaches strategy from the standpoint of managing and marketing a brand. With integrated current-day examples highlighting practices and issues, as well as 'real-world' applied video cases, this book is ideal for marketing students and sports business practitioners looking to gain strategic insights into the industry.

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