Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Making Sense of Literacy Scholarship: Approaches to Synthesizing Literacy Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
286
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367634001
N° edición
1

Making Sense of Literacy Scholarship: Approaches to Synthesizing Literacy Research (en Inglés)

Catherine Compton-Lilly; Rebecca Rogers; Tisha Lewis Ellison (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Making Sense of Literacy Scholarship: Approaches to Synthesizing Literacy Research (en Inglés) - Catherine Compton-Lilly; Rebecca Rogers; Tisha Lewis Ellison

Libro Nuevo

$ 42.71

$ 85.41

Ahorras: $ 42.71

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Making Sense of Literacy Scholarship: Approaches to Synthesizing Literacy Research (en Inglés)"

This book is a roadmap to the key decisions, processes, and procedures to use when synthesizing qualitative literacy research. Covering the major types of syntheses - including the dissertation literature review, traditional literature review, integrative literature review, meta-synthesis, and meta-ethnography - Compton-Lilly, Rogers, and Lewis Ellison offer techniques and frameworks to use when making sense of a large body of scholarship. Addressing the standard and untraditional forms a research synthesis can take, the authors provide clear and practical examples of synthesis designs and techniques, and consider how epistemological, ontological, and ethical questions arise when designing and adapting a research synthesis. The extensive appendices feature sample literature reviews, guidance on communication with editors of journals, useful charts, and more. The authors' critical reflection and analysis demonstrates how a research synthesis is not simply a means to an end, but rather reflects each scholar's interests, target audience, and message. This book is crucial reading for undergraduate and graduate students, as well as early career and more experienced researchers in literacy education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes