Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Managing the Future: A Guide to Forecasting and Strategic Planning in the 21St Century (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
1908009489
ISBN13
9781908009487

Managing the Future: A Guide to Forecasting and Strategic Planning in the 21St Century (en Inglés)

Stephen M. Millett (Autor) · Triarchy Press Ltd · Tapa Blanda

Managing the Future: A Guide to Forecasting and Strategic Planning in the 21St Century (en Inglés) - Stephen M. Millett

Libro Físico

$ 58.26

$ 89.63

Ahorras: $ 31.37

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 82 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Managing the Future: A Guide to Forecasting and Strategic Planning in the 21St Century (en Inglés)"

Equipping your organization for an uncertain future is a daunting task. If you're already over-stretched dealing with the pressures of today - it can seem like an impossible one. But building future planning into your everyday practices is not only vital - it's eminently doable. And who better to show us how than Stephen Millett - historian, futurist and management consultant for three decades? Managing the Future offers a straightforward and pragmatic approach to strategic planning. It takes an honest look at the limitations of forecasting, and shows (through real-life examples and a wealth of experience) how managers can best use a variety of futuring methods, including scenarios, horizon scanning and trend monitoring. Dr. Millett first outlines his Five Futuring Principles: they provide a clear theoretical framework for preparing an organization for the future. He then takes us through the practical steps involved in managing a forward-facing organization, including managing "futuring" (the external-to-internal process of scanning the environment to anticipate the trends that will affect your organization) and "visioning" (realizing the internal mission, values, aspirations and goals of an organization and its management, and then turning your organization outward to face the world).

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes