Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Personal and Organizational Excellence Through Servant Leadership: Learning to Serve, Serving to Lead, Leading to Transform (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
136
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.8 cm
Peso
0.22 kg.
ISBN13
9783319382159
N° edición
1

Personal and Organizational Excellence Through Servant Leadership: Learning to Serve, Serving to Lead, Leading to Transform (en Inglés)

Sen Sendjaya (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Personal and Organizational Excellence Through Servant Leadership: Learning to Serve, Serving to Lead, Leading to Transform (en Inglés) - Sendjaya, Sen

Libro Nuevo

$ 71.60

$ 143.20

Ahorras: $ 71.60

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Personal and Organizational Excellence Through Servant Leadership: Learning to Serve, Serving to Lead, Leading to Transform (en Inglés)"

This book provides an evidence-based actionable framework and measure of servant leadership to help management practitioners build effective and ethical workplaces. It explains the reasons why the best workplaces such as Starbucks, Southwest Airlines, Ritz-Carlton and ServiceMaster apply servant leadership. Servant leadership is an intellectually compelling and emotionally satisfying theory of leadership with relevance and application to the workplace settings. Based on multiple rigorous studies in the Western and Eastern contexts, the book outlines the six dimensions of servant leadership and the impacts they have on key outcomes such as citizenship behaviors, job satisfaction, team creativity and innovation, and organizational performance. The book outlines a measurement instrument that can be used for leadership assessment, selection and training purposes and to develop strategies to leverage the six behavioral dimensions of servant leadership at the personal, team and organizational level.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes