Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Promiscuous Feminist Methodologies in Education: Engaging Research Beyond Gender (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
136
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.9 x 17.3 x 1.3 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781138809949
N° edición
1
Categorías

Promiscuous Feminist Methodologies in Education: Engaging Research Beyond Gender (en Inglés)

Childers, Sara ; Daza, Stephanie ; Rhee, Jeong-Eun (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Promiscuous Feminist Methodologies in Education: Engaging Research Beyond Gender (en Inglés) - Childers, Sara ; Daza, Stephanie ; Rhee, Jeong-Eun

Libro Físico

$ 216.92

$ 333.72

Ahorras: $ 116.80

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Promiscuous Feminist Methodologies in Education: Engaging Research Beyond Gender (en Inglés)"

The book marks the circulation of the term "promiscuous feminist methodology" and registers its salience for educational researchers who risk blundering feminist theories and methodologies in chaotic and unbridled ways. The sexism embedded in language is what makes the notion of promiscuous "feminists gone wild" tantalizing, though what the book puts forth is how the messy practice of inquiry transgresses any imposed boundaries or assumptions about what counts as research and feminism. What can researchers do when we realize that theories are not quite enough to respond to our material experiences with people, places, practices, and policies becoming data? As a collection, the book provides how various theories researchers put to work "get dirty" as they are contaminated and re-appropriated by other ways of thinking and doing through (con)texts of messy practices. In this way, gender cannot simply be gender and promiscuous feminist methodologies are always in-the-making and already ahead of what we think they are.This book was originally published as a special issue of the International Journal of Qualitative Studies in Education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes